Brainobran, program za djecu od 4 do 14 godina koji razvija kapacitete mozga u Karlovcu uspješno okončala prva generacija učenika

7 prvašića s diplomom za "brži mozak"

objavljeno 25.5.2015. u 11,14
brain_19.JPG
brain_0.JPG
brain_1.JPG
brain_2.JPG
brain_5.JPG
brain_6.JPG
brain_7.JPG
brain_8.JPG
brain_9.JPG
brain_3.JPG
brain_4.JPG
brain_10.JPG
brain_11.JPG
brain_12.JPG
brain_13.JPG
brain_14.JPG
brain_15.JPG
brain_16.JPG
brain_17.JPG
brain_18.JPG
  • brain_19.JPG
  • brain_0.JPG
  • brain_1.JPG
  • brain_2.JPG
  • brain_5.JPG
  • brain_6.JPG
  • brain_7.JPG
  • brain_8.JPG
  • brain_9.JPG
  • brain_3.JPG
  • brain_4.JPG
  • brain_10.JPG
  • brain_11.JPG
  • brain_12.JPG
  • brain_13.JPG
  • brain_14.JPG
  • brain_15.JPG
  • brain_16.JPG
  • brain_17.JPG
  • brain_18.JPG
 
Karlovac - Tajne mozga malo tko zna. No zna se da ga stalno treba razvijati, vježbati i suočavati s izazovima. Sedmero prvašića iz Karlovca i Duge Rese uz roditeljsku potporu, prihvatili su izazov i odlučili mozak aktivirati na novi način, pomoću metode Brainobrain.

Iva, Mia M, Vita, Jelena, Mia P, Mara i Lovro pohađaju prve razrede u karlovačkoj školi "Dragojle Jarnević" te dugoreškim školama "Ivan Goran Kovačić" i "Vladimir Nazor" a upravo su postali i prvi diplomanti Brainobrain programa u Karlovcu.

Brainobrain je u Hrvatsku stigao prije nepune dvije godine, a za dolazak u Karlovac početkom godine zaslužna je profesorica Maja Butković iz Art Plusa.

Program koji razvija obje polovice mozga kod djece

Riječ je o  programu za djecu od 4 do 14 godina, odnosno vježbanju mozga kojim se obje polovice žele jednako aktivirati. Sve to radi se pomoću drevne azijske računaljke - abakusa na kojoj se nalaze kuglice i pomoću kojih je i sedmero junaka ove priče svladalo prvi stupanj programa. I dok zapadnjaci imaju svoje metode računanja, abakus motivira vizualni, slušni te dodirni sustav, aktivirajući na taj način mozak čim više. Lijevu, logičku strana mozga, ali i onu desnu, vizualnu.

Prvašići iz ove priče  tako su pomoću abakusa naučili zbrajati i oduzimati do 100 dok  primjerice, u našem obrazovnom sustavu u prvom se razredu zbraja i oduzima do 20. Sve to uspijevaju uz kuglice i čarobne riječi pa zadaci poput 54 +9 - 8 + 4 za ove klince postaju rješivi kroz par sekundi. Uz abakus potrebni su im samo palac i kažiprst koji "idu" malo gore-malo dolje po ovoj računaljki da bi nakon toga klinci sami "izbacili" rezultat. A osim što su točni, oni su i brzi jer 40 zadataka s više operacija zbrajanja i oduzimanja rješavaju u 10-ak minuta.

Ono što ih oduševljava jest da ovu "brzu" matematiku uče na engleskom jeziku, a bogatiji su i za znanja o brain gym-u i vježbama koncentracije. Sedmero prvašića treniralo je brzinu u pisanju, tzv. speed test, ali i točnost u pisanju engleskih riječi, crtali su i bojali, a sve to kako bi cijeli kapacitet njihovog mozga bio "stavljen u funkciju". BOB ima 10 stupnjeva a konačni cilj je uspjeti u isto vrijeme obavljati više računskih operacija, zbrajanje, oduzimanje, dijeljenje, množenje i to s puno većim brojevima od dvoznamenkastih.

Mara voli čarobne riječi

Mara voli čarobne riječi na engleskom koje su učili, a voli i računanje na abakusu.

- Jesam, bolja sam u računanju sada, kaže nam puna samopouzdanja. Svidjelo joj se računanje na abakusu, a  osobito bojanje i listići koji se dobivaju, odnosno onaj "umjetnički" dio programa BOB-a.Pohvalila nam se kako je kod kuće pisala "speed test" i došla do 100.

Mia M: Sve je super

Mia M. voli učiti nove riječi, računati i sve joj je super. - Speed test mi je super, to je brzi test i pišeš brojke, a ne moraš ih lijepo pisati. Samo se moraš truditi da ih čim više napišeš. I slow dictation mi je super,učimo nove riječi, ma sve mi je super. I dok nam Mija kaže kako je jedan test računanja bio možda malo težak, Mara dodaje - Meni ništa nije bilo teško.

Lovro:Bolje računam 

Lovro se kao jedini dečko u ženskom društvu snašao i više nego dobro. Kaže da su cure na Brainu bile dobre prema njemu, pa i on prema njima. - I meni je bio najbolji speed test.  Lovro sada bolje računa a i drugoj djeci bi rado preporučio da idu na Brainobrain jer će tako i oni naučiti računati.

Iva:Moramo paziti kako nam rade prst i kažiprst

Ivu smo iznenadili pitanjem na engleskom, no kao iz topa odmah je odgovorila i potvrdila znanje. I njoj je test brzine, ali i tzv. spori diktat na BOB-u bio najbolji. Računati pomoću kuglica na abakusu nije joj bilo teško. - Moramo paziti kako nam rade palac i kažiprst, mudro nam objašnjava koristeći engleske izraze. Iskreno dodaje i da doma nije baš puno vježbala, ali da je sve naučila.

Vita: Uči se lakše matematika a i engleski

Vita tvrdi da osjeća kako je nakon Brainobraina bolja u matematici, odnosno zbrajanju i oduzimanju. Pohvalili su je mama i tata, učiteljica u školi još nije, no uvijek ima vremena. -Preporučila bih djeci da idu na Brainobrain jer lakše mogu učiti matematiku i bolje razvijati mozak, uči se engleski i vježbe su jako dobre, mudro je zaključila.

Jelena: Vježbe za mozak su odlične

Jelena će Brainobrain pamtiti po testovima računanja, a najviše ju je oduševio test brzine. Ona je jedina uspjela pronaći manu BOB-u a to je bojanje listića jer više voli računati i brzo pisati. Sviđaju joj se vježbe za mozak, brain gym koje su radili. -To su vježbe za koncentraciju i kad ih napravim lakše mi je raditi Brain, bolje se osjećam.

Mia P: Učimo engleski i matematiku zajedno

Mia P. kaže da nikad dosad nije vidjela abakus.  -Kad sam došla na Brainobrain, prvi put sam vidjela abakus. To je stvar na kojoj računamo, ima kuglice, a jedna je nula u sredini. Kad budemo veći, računat ćemo na više tih nula. Poboljšao mi je engleski i matematiku i to mi je jako dobro jer tu učimo oba predmeta.  Dodaje i da Brainobrainom razvijamo svoj mozak. Sviđaju joj se i vježbe brain gyma i bojanje listića.

 Intelektualno snažniji, sigurni u sebe, ali i dobri ljudi

Puna tri mjeseca s ovim mališanima radila je profesorica Maja Butković.Za svoje male učenike kaže da su bili odlični, zadovoljna je s njihovim napretkom, a za program Brainobrain kaže da je jednostavno dobar baš za sve.

- Ne samo da radi na intelektu i razvijanju odnosno jačanju sposobnosti mozga, već je dobar i za narav, karakter, cjelokupnu osobnost djeteta. Uz povećanje intelektualnog kapaciteta, radi se na većoj odgovornosti djece, samosvjesnosti. Uz abakus koji nam je alat, na drugom stupnju radit ćemo vizualizaciju, a sve to kako bi nam mozak bolje funkcionirao, koncentracija bila duža. Želimo da istovremeno rade obje hemisfere mozga i da budemo intelektualno snažniji, a u isto vrijeme i čvršći, sigurni u sebe, ali i dobri ljudi. Da ne gazimo oko sebe u tome što želimo postići, objašnjava prof. Butković.

I dok prvi diplomanti planiraju nastavak učenja, Butković se nada da će i ostali roditelji prepoznati dobrobiti ovog programa te omogućiti svojoj djeci ovu mentalnu gimnastiku, a sve kako bi u malim glavicama  probudili genijalnost.

Podijeli vijest s drugima: Facebook Yahoo! Buzz Yahoo! Buzz reddit digg StumbleUpon Delicious